Visste ni att..?

- Jag kan inte gå någon dag utan musik


- Dem flesta av mina kompisar i min klass är barnsliga


- Jag bryr mig inte om vilken maträtt det är, jag tar alltid salt


- Jag är kär i Justin Bieber...jag är helt seriös och nu menar jag en stor Crush


- Jag är inte blyg alls, men har scenskräck


- Jag är en öppen person


- Jag kan verkligen ta åt mig, men tyvärr så visar jag aldrig mina känslor för folk


- När jag är ensam hemma, då leker jag en rappare


- Önskar mig att snackade mindre skit om folk


- Gråter varjedag, för ingenting alls




Kommentarer
Postat av: Lovisa D

sv:Vet inte om jag har svarat på din kommentar men aja;) Tack dsm!!:D

2012-06-06 @ 10:08:32
URL: http://lovisadsvarld.blogg.se/
Postat av: tigern

Gud så fin bloggdesign du har! Gillar:) Händer denns något kalla sommar dag då?

2012-06-06 @ 10:33:02
URL: http://tigerbrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0