Get To Know ME!

(ursäkta för oseriösa bilder) ;)

 

Tänkte börja med att jag heter Fardosa och är 13 år, går nu i 6:an ska börja 7:an. Bor i Sthlm, men född i Lund, Skåne. Har haft flera bloggar, men jag hoppas verkligen att jag försätter med den hära bloggen hur länge som helst. Ja, det finns inte så mycket att snacka om...jo jag älskar musik, det är min drog. Älskar alla slags artister, bara att det finns några som jag är ett större fan av, tex; Nicki Minaj, Justin Bieber, Lana Del Rey, Drake, One Direction, Chris Brown, The Weeknd m.m. Här bloggar jag om Mode, musik, mitt vardagsliv. Och mycket mer, men om du vill lära känna mig mer läs min blogg och kommentera gärna ♥

 


Kommentarer
Postat av: Sofie [fotoblogg]

SV: Tack!

2012-06-05 @ 16:56:23
URL: http://sofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0