Eskolän


Kom precis hem från skolan, jag vet jag vet skit dålig update. Men bättre sen än aldrig.
Åkte förbi hemköp med Sara & Maria, gissa vad?! testa Starbucks, fyfan vad god karamell smaken är, måste rekomendera den verkligen! Chocklad smaken var inge vidare, i för sig orkade jag inte drycka upp den, efter att jag hade druckit karamell smaken. Men jag kände att jag nästan skulle spy när jag smaka på chocklad smaken, kände ingen chocklad smak också. En rolig grej var att så fort jag började dricka den, kände jag mig lite sådär halv full, hah men vi flumma skit mycket. Skämmde bort oss totalt, gick runt i Centrum och asgarva som några idioter. Bloggar senare, ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0